Proefschrift Een historisch-didactisch onderzoek van het meetkundeonderwijs aan kinderen van vier tot veertien jaar in Nederland gedurende de negentiende en twintigste eeuw Deel A. 100 jaar vormleer: een mislukking Deel B. Van Fröbel tot Freudenthal didactische denkers en doeners Deel C. Ontstaan van de realistische meetkunde Deel D. Staat van het meetkundeonderwijs op de basisschool anno 1995 Deel E. Slotbeschouwingen
Specificaties
Auteur
E.W.A. de Moor
Uitgever
Universiteit Utrecht
Jaar
1999
Druk
-
Aantal pagina's
693
Taal
Nederlands
Doos
H011
Betalingen & retouren
Betaalmethoden
Overboeking
Stuur bericht
Aanmelden om een vraag te stellen aan de verkoper.
I. Bessel FunctionsII. ApplicationsIII. Modified Bessel FunctionsIV. Definite IntegralsV. Asymptotic ExpansionVI. Bessel Functions of any real orderVII. Applications
Translated by Frederick Bagemihl1. Introduction and Prerequisites2. Sequences and Series3. The Main Tests for Infinite Series. Operating with Convergent Series4. Power Series5. Development of the Theory of Convergence6. Expansion of the Elementary Functions7. Numerical and Closed Evaluation of Series
1. Introductie2. Rekenen3. Onderzoek Beoordelen4. Enquetes Beoordelen5. Tabellen6. Grafieken7. Schrijven over cijfers8. Tien getallen die je moet kennen
De veiling website gebruikt functionele cookies. We gebruiken Google ReCaptcha (v2) om spambots tegen te gaan. Als je doorgaat stem je in met het gebruik van deze cookies.