Van vormleer naar realistische meetkunde E.W.A. de Moor
Proefschrift
Een historisch-didactisch onderzoek van het meetkundeonderwijs aan kinderen van vier tot veertien jaar in Nederland gedurende de negentiende en twintigste eeuw
Deel A. 100 jaar vormleer: een mislukking
Deel B. Van Fröbel tot Freudenthal, didactische denkers en doeners
Deel C. Ontstaan van de realistische meetkunde
Deel D. Staat van het meetkundeonderwijs op de basisschool anno 1995
Deel E. Slotbeschouwingen
Specificaties
Auteur
E.W.A. de Moor
Uitgever
Universiteit Utrecht
Jaar
1999
Druk
-
Aantal pagina's
693
Taal
Nederlands
Doos
B26
Betalingen & retouren
Betaalmethoden
Overboeking
Stuur bericht
Aanmelden om een vraag te stellen aan de verkoper.
De veiling website gebruikt functionele cookies. We gebruiken Google ReCaptcha (v2) om spambots tegen te gaan. Als je doorgaat stem je in met het gebruik van deze cookies.