Proefschrift Een historisch-didactisch onderzoek van het meetkundeonderwijs aan kinderen van vier tot veertien jaar in Nederland gedurende de negentiende en twintigste eeuw Deel A. 100 jaar vormleer: een mislukking Deel B. Van Fröbel tot Freudenthal didactische denkers en doeners Deel C. Ontstaan van de realistische meetkunde Deel D. Staat van het meetkundeonderwijs op de basisschool anno 1995 Deel E. Slotbeschouwingen
Specificaties
Auteur
E.W.A. de Moor
Uitgever
Universiteit Utrecht
Jaar
1999
Druk
-
Aantal pagina's
693
Taal
Nederlands
Doos
H011
Betalingen & retouren
Betaalmethoden
Overboeking
Stuur bericht
Aanmelden om een vraag te stellen aan de verkoper.
In opdracht van de Nederlandse Vereniging van Wiskundeleraren Eindexamenprogramma wiskunde B1. Analyse - Differentiaalvergelijkingen2. Meetkunde3. Examenopgaven4. AntwoordenTekeningen
De veiling website gebruikt functionele cookies. We gebruiken Google ReCaptcha (v2) om spambots tegen te gaan. Als je doorgaat stem je in met het gebruik van deze cookies.