Report on the Relations between Arithmetic and Algebra Dr. Hans Freudenthal (Ed.)
I. Joh.H. Wansink - Arithmetic and algebra in the Dutch school system
II. Hans Freudenthal - Logical analysis and critical survey
III. W.J. Bos - Stimulating and motivating the student
IV. P.M. van Hiele - The relation between theory and problems in arithmetic and algebra
V. Joh.H. Wansink - The extensions of the number concept; the properties of the operations
VI. H. Streefkerk - The introduction and the use of letters and brackets in algebra
VII. P.G.J. Vredenduin - Functions and relations
VIII. W.J. Brandenburg - The impact of the entrance examination on the mathematics teaching in the first grade of the secondary school
IX. P.G.J. Vredenduin - Test classes
X. List of textbooks
XI. Biographic and bibliographic notes on the contributors
Specificaties
Auteur
Dr. Hans Freudenthal (Ed.)
Uitgever
J.B. Wolters
Jaar
1962
Druk
-
Aantal pagina's
125
Taal
Engels
Doos
B20
Betalingen & retouren
Betaalmethoden
Overboeking
Stuur bericht
Aanmelden om een vraag te stellen aan de verkoper.
Voortgezette wiskunde 4 - Fourier-theorie en systeemtheorieDrs. A. Kaldewaij, Dr. J. van Tiel1. Fourierreeksen
2. Fourierintegralen
3. Convolutie
4. Discrete signalen
De veiling website gebruikt functionele cookies. We gebruiken Google ReCaptcha (v2) om spambots tegen te gaan. Als je doorgaat stem je in met het gebruik van deze cookies.