Twintig jaar TIMMS - Ontwikkelingen in leerlingprestaties in de exacte vakken in het basisonderwijs 1995-2015Martina Meelissen, Annemiek Punter1. Doel en opzet TIMMS
2. De uitvoering van TIMMS-2015 in Nederland
3. Het Nederlandse rekenniveau in 2015
4. Het Nederlandse niveau in natuuronderwijs in 2015
5. De leerlingen
6. De leerkrachten
7. De scholen
8. Samenvatting, conclusie en discussie
StatistiekHenk van der Kooy, Jan de LangeWiskunde A
1. Kijken en vergelijken
2. De steekproef
3. Getallen in beeld: histogram
4. Grafische verwerking
5. Middelste en gemiddelde
6. Spreidingsmaten
Over zeeën van tijdVincent van LeijenHollandse navigatie in de 16de en 17de eeuw
Bron
Opdrachten
1. Het bepalen van je positie op aarde
2. Het astrolabium
3. De zeeën op: navigatie
4. Het astrolabium catholicum
Onderzoek
Presentatie
Antwoorden
€2,00
De veiling website gebruikt functionele cookies. We gebruiken Google ReCaptcha (v2) om spambots tegen te gaan. Als je doorgaat stem je in met het gebruik van deze cookies.