• Start
  • Kopen
Veiling Wereldwiskunde Fonds
Welkom, Gast
Mijn account

Aanmelden

Gebruikersnaam vergeten of wachtwoord vergeten?
Geen account? Maar er een.
0
Jouw winkelwagen is leeg.
  • Start
  • 100-plussers (36)
  • Algemeen (5)
  • Biografie (6)
  • Computer (5)
  • Didactiek - onderwijs (25)
  • Epsilon (3)
  • Filosofie (12)
  • Geschiedenis (6)
  • Informatica (5)
  • Recreatie (69)
  • Romans (1)
  • Schoolboeken (133)
  • Studieboeken (153)
  • Telecommunicatie (16)
  • Tijdschriften (25)
  • Wetenschap (10)
  • Zebra (46)
Veiling Wereldwiskunde Fonds
0
Jouw winkelwagen is leeg.
  • Welkom, Gast
  • Start
  • Kopen
  • Verlanglijst
  • Inschrijven / Aanmelden
  1. Start
  2. Didactiek - onderwijs
ID: 2457 Open
Artikel ID: #2457 is op jouw verlanglijst gezet.
Tegengesteld - wiskundedidactiek op de grens van basis- en voortgezet onderwijs, toegespitst op negatieve getallen

Tegengesteld - wiskundedidactiek op de grens van basis- en voortgezet onderwijs, toegespitst op negatieve getallen

€4,00

Plaats bod
Minimum bod: €4,00 0 biedingen
  • Biedingen
Geen biedingen geplaatst.
9 kijkend 25 weergaven
Beschrijving
Tegengesteld - wiskundedidactiek op de grens van basis- en voortgezet onderwijs, toegespitst op negatieve getallen
Fred Goffree, Kees Buys (red.)

1. Getallen die eigenlijk niet bestaan
2. Kinderen in nieuwe wereldjes
3. Brugklassers ontmoeten Z
4. Wat zeggen de schoolboeken?
5. Annemarie, de eredivisie, een heks en de NS
6. Naar een longitudinale planning
7. Min maal min is plus? Leg dat maar eens uit!
8. Formeel zit 't goed
9. Didactische dilemma's
10. 'Ontwikkelings'onderzoek
11. Het verschijnsel 'minder dan niks'
12. Vroeger ging 't ook zo gemakkelijk niet
13. Naar een didactiek
Specificaties
Auteur
Fred Goffree, Kees Buys (red.)
Uitgever
Uitgeverij Bekadidact - Baarn
Jaar
1989
Druk
-
Aantal pagina's
247
Taal
Nederlands
Doos
B07
Betalingen & retouren
Betaalmethoden
Overboeking
Stuur bericht
Aanmelden om een vraag te stellen aan de verkoper.
Traditional Japanese mathematics problems of the18th and 19th Centuries
Traditional Japanese mathematics problems of the18th and 19th Centuries
Traditional Japanese mathematics problems of the18th and 19th CenturiesFukagawa, Hidetoshi, Rigby, John F.
€5,00
0 biedingen
Plaats bod
Ongecijferheid
Ongecijferheid
OngecijferheidJohn Allen PaulosPocketboek
€3,00
0 biedingen
Plaats bod
Zebra 45: Inversie, spiegelen in lijn en in cirkel
Zebra 45: Inversie, spiegelen in lijn en in cirkel
Zebra 45: Inversie, spiegelen in lijn en in cirkelJacques JansenDe zebra-reeks is ontstaan naar het idee van Jan Breeman om VWO-leerlingenin keuze-uren kennis te laten maken met onderwerpen uit de wiskunde die buiten het standaard curriculum vallen
€3,00
0 biedingen
Plaats bod
Van vormleer naar realistische meetkunde
Van vormleer naar realistische meetkunde
Van vormleer naar realistische meetkundeE.W.A. de MoorProefschrift Een historisch-didactisch onderzoek van het meetkundeonderwijs aan kinderen van vier tot veertien jaar in Nederland gedurende de negentiende en twintigste eeuw Deel A. 100 jaar vormleer: een mislukking Deel B. Van Fröbel tot Freudenthal, didactische denkers en doeners Deel C. Ontstaan van de realistische meetkunde Deel D. Staat van het meetkundeonderwijs op de basisschool anno 1995 Deel E. Slotbeschouwingen
€2,00
0 biedingen
Plaats bod
Toon alle

Uitleg

  • Uitleg
  • Betalingen

Wereldwiskunde Fonds

  • Over ons
  • Boeken gevraagd

NVvW

  • Wereldwiskunde Fonds
  • NVvW
Veiling Wereldwiskunde Fonds

Voorwaarden en privacy

  • Voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Contact
Powered by PHP Pro Bid. ©2025 Online Ventures Software

De veiling website gebruikt functionele cookies. We gebruiken Google ReCaptcha (v2) om spambots tegen te gaan. Als je doorgaat stem je in met het gebruik van deze cookies.